Klantenservice

We proberen je zo goed mogelijk te helpen. Heb je vragen over onze producten, het bestelproces of zijn er andere dingen, raadpleeg dan deze pagina. 

Vul het contactformulier in

Mail naar info@acquafamale.nl

Bel ons op +316 46 30 67 56

Volg ons op sociale media:

Veelgestelde vragen

Levering

We streven naar een levertijd van 2 werkdagen. Omdat we nog aan het opstarten zijn, kan het soms iets langer duren. Mocht dit het geval zijn, dan brengen we je snel op de hoogte via een e-mail of berichtje.

Alle bestellingen die we versturen hebben een track & trace-code. Op deze manier is je bestelling op de voet te volgen. 

We werken met speciale wijndozen om de bestelling te versturen. Op deze manier hebben we praktisch geen breuk. De bestelling wordt verstuurd via de pakketservice van DPD. 

Wanneer je iemand wilt verrassen met een mooi cadeau, dan zorgen wij voor een feestelijke verpakking. Geef dit wel even aan bij de bestelling, zodat we er rekening mee houden. Het is ook mogelijk een persoonlijke boodschap mee te geven. Wij zorgen dat deze meegeleverd wordt. 

Dat is mogelijk. Als u de wijn ergens anders geleverd wil hebben, dan geeft u bij de bestelling een ander postadres op. 

Betaling

Het is bij ons mogelijk om veilig te betalen met iDeal en Bancontact.  

Het is helaas niet mogelijk te pinnen bij aflevering van de bestelling. 

Annuleren en retourneren

Is de bestelling gedaan, maar nog niet door ons verzonden? Dan is annuleren geen enkel probleem. Stuur hiertoe een e-mail naar Acqua Fa Male met als onderwerp ‘Annuleren bestelling’. Vermeld hierbij je gegevens en wij storten het volledige bedrag terug. 

Wanneer de bestelling al is verstuurd treedt het herroepingsrecht in werking. Wanneer de bestelde product(en) ontvangen zijn en om wat voor reden dan ook ben je als koper ontevreden, dan heb je 14 dagen na afleveringsdatum de mogelijkheid om de onderliggende overeenkomst te ontbinden. Hiervoor hoeft geen reden opgegeven te worden. 

Wens je de overeenkomst te ontbinden, doe dit dan schriftelijk (via e-mail of brief) aan Acqua Fa Male. De bestelling stuur je vervolgens in originele verpakking onmiddellijk terug naar Acqua Fa Male, onbeschadigd en ongebruikt. Als koper draag je zelf zorg voor de kosten en het risico van het retourneren.

Nadat de geretourneerde bestelling is ontvangen, wordt binnen 14 dagen het aankoopbedrag van het geretourneerde product aan de koper teruggestort op de bij ons bekende betaalrekening.

 

Is het product kapot?

Neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via info@acquafamale.nl of via +316 46 30 67 56.

Terugsturen binnen de 14 werkdagen zichttermijn:

De koper kan het product binnen 14 werkdagen terugsturen, mits in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).

Neem voor het retourneren even contact met ons op via info@acquafamale.nl of +316 46 30 67 56. Wij voorzien je dan van een retouradres en retournummer. Retouren die onder de zichttermijn vallen moeten door de koper gefrankeerd worden. Opsturen zonder frankering kan, maar deze kosten worden dan afgetrokken van het terug te storten bedrag. Het retourbedrag storten we zo snel mogelijk terug. Dit duurt uiterlijk 14 dagen vanaf het moment dat je gebruikmaakt van het herroepingsrecht.   

Klachten

We hopen natuurlijk dat het niet voor komt, maar als je een klacht hebt dan willen we er ook voor je zijn. Neem contact met ons op via info@acquafamale.nl of +316 46 30 67 56, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen die tot ieders zin is. 

Wanneer je dit niet wenst, kun je een officiële klacht indienen bij het ODR platform van de Europese Commissie. Deze geschillencommissie buigt zich dan over de klacht en komt dan tot een beslissing.

 

Bedrijfsgegevens Acqua Fa Male:

KVK 67994415

Vestigingsnr. 000036475149

Btw-nummer: NL198570119B01

IBAN: NL31BUNQ2032092956

Aalsterweg 166, 5644RH Eindhoven